-Numele si Prenumele?

-Eu.

-Anul de nastere?

-Cel mai tinar an : Cind se iubeau parintii mei!

-Profesiunea?

-Ostenesc in ocna cuvintelor.

-Parintii?

-Am.

-Numele?

-Mama si Tata.

-Ocupatia?

-Eu sunt si fratii mei.Ocupatia vietii lor!

-Ai fost supusa vreodata judecatii?

-Da.Am stat un timp inchisa in sine.

-Rubedenii peste hotare ai?

-Da.Pe cei ce au uitat ca exist.Locuiesc la marginea unei lumi in care a uitat sa mai pretuiasca,iar in mijlocul ei traieste credinta mea -spre schimbare!

-Ce an ti-a ramas pictat in suflet?

-Anii in care am zimbit cel mai mult,si unde predomina lumina pura a vietii,unde in loc de minciuna era adevarul iar dreptatea si bunatatea aveau radacini in orice colt.

-Ai fost dezamagita?

-In fiecare zi.

-Cine crezi ca e vinovat de schimbare asta,atit spirituala cit si ..?!~

-Eu , TU,Noi si Ceilalti…iar ca sa sa vad o schimbare in jur,apoi prima trebuie sa fiu eu!

 

One thought on “Formular.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.